فَجَعَلْنا عالِیَها سافِلَها وَ اَ مْطَرْنا عَلَیْهِمْ حِجارَةً مِنْ سِجّیلٍ . وشهر ودیار آنها را زیر وزبر ساخته و آن قوم(لوط)را سنگ باران عذاب کردیم.سوره حجر آیه74

پشتیبانی

ابزار رایگان وبلاگ

اسفند 98 -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن






صفحه اول| معرفی ایستگاه های هواشناسی| نشریات تخصصی| پیش بینی وضع هوا| هواشناسی کشاورزی| درباره ما| تماس با ما| اخطاریه

سال جهش تولید گرامی باد

هشدار 47 1399/12/13


پیوندها
گالری تصاویر

حضور رییس اداره هواشناسی آمل در جلسه مدیریت بحران فرمانداری شهرستان آمل

جلسه مدیریت بحران فرمانداری شهرستان آمل با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی ( مهندس کردی) و حضور بخشداران دشت سر، امام زاده عبدا..و لاریجان، رییس اداره هواشناسی شهرستان آمل( آقای بهزادی)، روسا و مسئولین ادارات بنیادمسکن، توزیع برق، آب وفاضلاب روستایی، امور آب و مخابرات در فرمانداری تشکیل گردید.
در این جلسه به ضرورت توجه بیش از پیش به اطلاعیه ها و اخطاریه های هواشناسی و لزوم آمادگی کامل مسئولین و دستگاههای اجرایی مرتبط با مدیریت بحران تاکید گردید.

@amolmet


[ دوشنبه 97/7/2 ] [ 6:48 عصر ] [ هواشناسی آمل ] [ نظرات () ]

 

سال 97 مبارک

 

  سال نومی شود زمین نفسی دوباره می کشد برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زنند
و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…
کجا ایستاده اییم. سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟…
زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و
چون همیشه امیدوار و سال نو مبارک…

 

اداره هواشناسی کشاورزی شهرستان آمل


[ سه شنبه 96/12/29 ] [ 8:50 عصر ] [ هواشناسی آمل ] [ نظرات () ]

برگزاری اولین جلسه تخصصی هواشناسی کشاورزی ( دیسکاشن) در سطح شهرستانی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی شهرستان آمل                                                                                              

 

در راستای افزایش همکاری بین دستگاهی و استفاده بهینه از توصیه های هواشناسی کشاورزی، اولین جلسه تخصصی هواشناسی کشاورزی ( دیسکاشن) در سطح شهرستانی با حضور مدیر کل هواشناسی استان مازندران( رضوی) و هیئت همراه، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران( عنایتی) و هیئت همراه، معاون سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان مازندران( طالبی)، رییس اداره هواشناسی شهرستان آمل( بهزادی)، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل(اسلامی) و مدیران ستادی و مراکز خدمات کشاورزی شهرستان آمل در مورخه 96,10,3 در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل برگزار گردید .

در این نشست در خصوص موضوعات مهم اعم از اهمیت توسعه ایستگاههای هواشناسی در شهرستان و بویژه مراکز خدمات کشاورزی، برنامه ریزی مناسب جهت ارتقای ایستگاههای هواشناسی موجود، توجه بیشتر به موضوع تغییر اقلیم و معرفی محصولات کشاورزی سازگار با اقلیم ، تدوین تقویم کشت  و زراعی محصولات کشاورزی(اعم از زراعی،باغی،دام و طیور و ... بحث و گفتگو شد.

 

دیسکاشن کشاورزی


[ دوشنبه 96/10/4 ] [ 10:35 صبح ] [ هواشناسی آمل ] [ نظرات () ]

   جلسه شورای اداری شهرستان آمل  با حضور مدیر کل هواشناسی استان مازندران

  مدیر کل هواشناسی استان مازندران(رضوی) درشورای اداری شهرستان آمل مورخه 9 آذر ماه 96 شرکت نموده و در خصوص چگونگی منطقه بندی اقلیمی برای تعرفه گاز، توجه بیشتر در مدیریت منابع آب و استفاده از پیش بینی هواشناسی در مباحث کشاورزی و استفاده از سموم کشاورزی مطالبی بیان داشتند.
در این جلسه شورای اداری از تلاشهای ارزنده رییس هواشناسی شهرستان آمل( بهزادی) در حوزه هواشناسی و حضور فعال و  ارائه گزارشات به موقع در ستاد مدیریت بحران شهرستان با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد.

 

شورای اداری


[ پنج شنبه 96/9/9 ] [ 7:24 عصر ] [ هواشناسی آمل ] [ نظرات () ]

برگزاری جلسه تهک کشاورزی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی مرتبط
جلسه تهک کشاورزی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی مرتبط در اداره کل هواشناسی مازندران با ارائه گزارش از فعالیت هایی از هواشناسی برگزار گردید .
ابتدا آقای رضوی ، مدیر کل هواشناسی استان در خصوص اهمیت اطلاعات هواشناسی در بهبود زندگی مردم ، کم آبی ، مهاجرت ، مدیریت آب و خاک و نقش روابط عمومی های ارگانها و سازمانها در ترویج و اطلاع رسانی مطالبی را بیان داشتند و اهمیت ظرفیت سازی در بخش تهک و برگزاری جلسات مشترک را مهم دانستند .
موارد مهمی  از جمله افزایش آگاهی عمومی، تغییر اقلیم و اصلاح ساختار نظام بهره برداری و مدیریت در بهره برداری مصرف آب ، تصویب قوانین بازدارنده ، از مسائل مورد بحث در این جلسه بود .
در ادامه آقای بهزادی ، رییس اداره هواشناسی شهرستان آمل در خصوص روشهای دست یابی به اطلاعات هواشناسی، تعامل بیشتر فی ما بین دستگاههای اجرایی کشاورزی  و هواشناسی و ارائه اطلاعات هواشناسی از طریق مسیرهای مجازی در اختیار دستگاههای اجرایی  فعال در امور کشاورزی،  همکاری بین جهاد کشاورزی و هواشناسی جهت آموزش کاربران نهایی در کلاس های آموزشی - ترویجی کشاورزی  را مطرح نمودند.                                                                                                                                                                                                 در انتها اعضای جلسه ضمن بازدید از مرکز پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی ، در دیسکاشن کشاورزی شرکت نمودند  و با نحوه صدور پیش بینی ها و توصیه های هواشناسی کشاورزی آشنا شدند .   


[ دوشنبه 96/5/30 ] [ 6:19 عصر ] [ هواشناسی آمل ] [ نظرات () ]

میلاد امام رضا

 

 

پر زد دل من به صحن گوهرشادت
با اشک دخیل بسته بر امدادت
آرامش واقعى فقط مرقد توست
اى جان به فداى پنجره فولادت

ولادت با سعادت شمس‌الشموس مولا علی ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام مبارک باد


[ پنج شنبه 96/5/12 ] [ 4:48 عصر ] [ هواشناسی آمل ] [ نظرات () ]

خاک قم گشته مقدس ازجلال فاطمه
 نورباران گشته این شهر از جمال فاطمه

 

میلاد حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر مبارکباد ??

 


[ دوشنبه 96/5/2 ] [ 11:24 عصر ] [ هواشناسی آمل ] [ نظرات () ]
.: amolmet.parsiblog.com ©آمل 1396... :.
-

امکانات وب


بازدید امروز:128
بازدید دیروز:16
کل بازدیدها:4155966